14 dagars ångerrätt
Vi har 14 dagars returpolicy, vilket betyder att du har 14 dagar på dig att begära retur från det att du mottog artikeln om du skulle ångra ditt köp.
Om du ska ha rätt till retur måste artikeln vara i samma skick som du mottog den i, oanvänd, med alla lappar kvar och i sin originalförpackning. Varan får inte vara använd.
Om du vill begära retur kontaktar du oss på halkstoppsverige@gmail.com så får du information kring hur du ska gå tillväga gällande din retur.
Observera att du kan inte returnera en produkt utan att du kontaktat oss på mail och fått svar från oss.
Om returen accepteras skickar vi dig instruktioner om hur och var du ska skicka paketet. Artiklar som skickas tillbaka till oss utan att retur först har begärts accepteras inte. Du som kund står själv för returporto.
Om du har några frågor om returer kan du alltid kontakta oss på halkstoppsverige@gmail.com
Gällande Skador och problem
Kontrollera din beställning när du tar emot den och kontakta oss omgående om artikeln är defekt, skadad eller om du har fått fel artikel, så att vi kan bedöma problemet och rätta till det.
Gällande Undantag/artiklar utan retur
Vissa typer av artiklar får inte returneras, som färskvaror (till exempel livsmedel, blommar eller växter), anpassade produkter (till exempel specialbeställningar eller personanpassade artiklar) och egenvårdsprodukter (till exempel skönhetsprodukter). Vi accepterar inte heller returer av farliga material, lättantändliga vätskor eller gaser. Kontakta oss om du har frågor om eller problem med en viss artikel.
Gällande Återbetalningar
Vi meddelar dig när vi har tagit emot och kontrollerat returen, och om återbetalning är godkänd. Om återbetalningen godkänns görs den automatiskt till den ursprungliga betalningsmetoden inom 10 arbetsdagar. Kom ihåg att det kan ta några bankdagar innan banken eller kreditkortsföretaget har behandlat returen så att den syns hos dig.
Om det har gått mer än 15 arbetsdagar sedan vi godkände din retur ska du kontakta oss på halkstoppsverige@gmail.com